Esküvőhelyszín,
rendezvényközpont

Sok szeretettel várunk minden érdeklődőt, legyen szó esküvőről, szervezett borkóstolóról, céges rendezvényről. A Malomkert Ökoturisztikai Központ egyik fő gondolatisága a természetközeliség. Saját, gondozott mégis vadregényes parkunkban, halastóval, romantikus kis kastéllyal, ugyanakkor a mai igényeknek megfelelő modern rendezvénysátorral, profi kiszolgálással, saját szálláshellyel igyekszünk vendégeink kedvében járni.

BEFOGADÓKÉPESSÉG

ÜLTETETT: 100-200 FŐ
ÁLLÓFOGADÁS: 100-250 FŐ

CÍM

2628 SZOB, MALOMKERT
TELEP HRSZ 09/8.

Helyszíneink

RENDEZVÉNYSÁTRAK

Esküvői rendezvényeinkre két, szálláshelyeinktől és az étteremtől elkülönített rendezvénysátor áll rendelkezésre.
A sátrak oldalai tetszés szerint leereszthetőek és felnyithatóak, akár a rendezvény alatt is. Jól szellőznek, mégis minden időjárási körülmények között védelmet nyújtanak. A két sátorból közvetlenül megközelíthetőek a mosdók, a rendezvény-bár és a menyasszonyi szoba (öltöző – zuhanyzó – mosdó). Ezek közvetlenül összenyithatóak, ugyanakkor külön egységként is kezelhetőek. A teljes rendezvényhelyszín fedett, szilárd burkolatú, tavasztól kora őszig üzemel.

Ennek köszönhetően megnyílt a lehetősége – ha nagyobb rendezvény nincs – 30-50 fő közötti lakodalmak megtartására is.

A rendezvényhelyszínen

Nagy sátor + kis sátor:
ültetett: 100-200 fő
állófogadás: 100-250 fő

Kis sátor:
ültetett: 30-50 fő
állófogadás: 70 fő

ÉTTEREM ÉS TERASZ

Kisebb összejöveteleket éttermünkben is vállalunk, patakra és halastóra nyíló kilátással. Itt is elkülönített mosdó és konyha áll rendelkezésre, saját bárral. Az étterem századfordulós bútorzata, napernyős terasza méltó helyet biztosít minden ünnepi alkalomhoz.

Az étterem egész évben, a terasz késő tavasztól kora őszig üzemel, időjárás függ-vényében. Az étterem kapacitása 30, a terasz kapacitása 50 fő.

Szálláslehetőségek

Késő tavasztól kora őszig szálláskapacitásunkat a hétvégi napokon (péntektől vasárnapig)
egy-két hónapra előre szabadon tartjuk, hogy az esküvő / rendezvény ideje alatt
kizárólagos használatot biztosíthassunk. Jelenlegi szálláskapacitásunk 45 fő, melyet folyamatosan bővítünk.

MALOMKERT FOGADÓ ***

16+2 fő befogadására alkalmas szálláshely, egy épületben az étteremmel, 30m-re a rendezvénysátortól.

LOVARDA **

15 fős szálláshely, hangulatosan berendezett változó elrendezésű tetőtéri szobákkal. 500m-re a rendezvénysátortól, saját belső úton megközelíthető.

BAGOLYVÁR ****

12 fő elszállásolására alkalmas VIP lakosztályok.

Étel- és
italkínálatunk

Elsősorban házias, hagyományos konyhánk van, ahol lehet saját előállítású alapanyagokból, őstermelői termékeinkből dolgozunk. Ha előzetesen egyeztetik, szívesen készülünk vegán, vegetáriánus és gyermek menüvel is, érzékenységeket is figyelembe veszünk. Esküvői mintamenüinket itt találják.

Alapértelmezés szerint a fogások tálszervízzel kerülnek felszolgálásra. A vacsora menetén kívül eső ételeket (Pl.: éjféli töltöttkáposzta, sütemények, torták) svédasztalon kínáljuk. A vendégek érkeztetésekor aprósüteményes állófogadást biztosítunk.

Esküvőhelyszín,
rendezvényközpont

Egyéb szolgáltatásaink,
programlehetőségek

MENYASSZONYI SZOBA

Külön helységként menyasszonyi szobát alakítottunk ki, melyben az előkészületekhez szükséges helyet, hangulatot, berendezést biztosítjuk. Átöltözéshez, sminkeléshez, zuhanyzós mosdóhelységgel.

LEHETŐSÉGET KÍNÁLUNK:

szabadtéri polgári szertartásra, mécsesúsztatásra, esküvői lovasfogat (hintó), sofőrszolgálat bérlésére. Projektor biztosított.

Tanácsadás

Saját tapasztalatainkkal mindenben igyekszünk segíteni, legyen szó a megfelelő menü, italcsomag, rendezvénymenet kialakításáról. Látókörünkben van cukrász, dekoros, vőfély is.

Megközelíthetőség

SZEMÉLYAUTÓVAL

Helyszínünk egy órán belül elérhető Budapestről, címünk: 2628 Szob, Malomkert telep 09/8. GPS: 47.832065243025035, 18.854399642864834

TÖMEGKÖZLEKEDÉSSEL

Budapest irányából jó megközelíthetőségünk tömegközlekedéssel is.

• A szobi vasútállomásra Budapest Nyugati Pályaudvarról 30-60 percenként indul vonat átszállás nélkül Szobra, melynek menetideje 50 perc – 1 óra 15 perc. A távolsági buszra való átszállással rövid utazással közvetlen rendezvényközpontunk bejáratához juthatnak.
  • A Bezina-völgyi kisvasút vonala (Szob-Márianosztra-Nagyirtáspuszta) központunk mellett halad el, melynek megállója a bejárattól 20m-re található.

Szeretettel várjuk

Megismerne, meglátogatna bennünket?
Egyeztetett időpontban minden érdeklődőt szeretettel várunk!

TELEFON

+36 30 397 5941
(H-P; 8:00-15:00)

CÍM

2628 SZOB, MALOMKERT TELEP HRSZ 09/8. (MAGYARORSZÁG)

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.